INTREABA-MA ORICE !

Cum se fac pungile pentru cadouri

      Ce avem nevoie: 

      Hartie : pot sa ma orientez catre ce hartie imi place si o gasesc in orice librarie sau papetarie. Daca vreau sa imi construiesc o punga de dimensiuni mici, pot lua in calcul o hartie de 90g, dar daca voi dori ca pungasa aiba dimensiuni ceva mai mari gandindu-ma ca voi aseza in ea un cadou ceva mai greu, atunci ma orientez catre o hartie mai groasa de peste 150g.
      Cutie tip paralelipiped sau cubica
      Lipici
      Scotch
      Foarfeca cu forma
      Capsator
       Sfoara: hartie rasucita, plastic, snur, etc

     Pasul 1
     Dupa ce m-am hotarat asupra dimensiunilor lipesc coala de hartie de jur imprejurul cutiei alese asa incat sa se formeze un volum pe care va urma sa lucrez punga.




      Pasul 2
      Odata ce am creat acest volum, cu ajutorul cutiei mele, unesc prin lipire (cu lipici sau scoci) doar la unul din capete toate colturile de hartie.

cum se face o punga,pungi hartie,pungi personalizate,pungi biodegradabile,pungi cadou,producator pungi hartie,pungi plastic pret,pungi plastic personalizate,pungi hartie personalizate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...